Availability: U prodaji

Kako komunikacijom do uspeha

Original price was: 1.100,00 рсд.Current price is: 935,00 рсд.

Izdavač: Edicija
Godina izdanja: 2021.
Br. str.: 152
Povez: Mek
Format: 160mm x 230mm
Pismo: Latinica

Pogledaj odlomak knjige

Opis

Kako komunikacijom do uspeha

Ovo je druga knjiga iz biblioteke \”Psihologija uspeha za XXI vek\” autora Dejla Karnegija, pionira u onome što se danas naziva pokretom za razvoj ljudskih potencijala.

Iz predgovora knjige Kako komunikacijom do uspeha:

U poslednje vreme, komunikacija – tj. ono što govorimo i to kako ga govorimo – predstavlja osnovni faktor koji određuje da li ćemo uspeti ili ne. Lideri u oblasti politike, industrije i obrazovanja poseduju veštinu efikasnog komuniciranja sa drugim ljudima.

Ta veština nije nužno urođena. Svi koji žele moguda je savladaju. Sve što vam je potrebno za to su dobra volja i odlučnost. Jednom kada unapredimo svoju sposobnost komunikacije, mnogo efikasnije ćemo biti u stanju da prezentujemo svoje ideje svojim pretpostavljenima, svojim saradnicima, klijentima, pa čak i prijateljima i porodici.

Zamislite da ste sposobni da komunicirate sa mnogo više uzbuđenja i moći. Možemo neki dosadan sastanak preokrenuti u dinamičan, profitabilan. Možemo da motivišemo naše saradnike da ispune predviđene rokove i nadmaše projektovane ciljeve.

Veći deo svakodnevne komunikacije otvara mogućnost da se sagovornici dobro ne razumeju ili čak i da do komunikacije uopšte i ne dođe. Jezik koji koristimo je razumljiv u okviru naše stuke ili organizacije. Ali takav žargon je često zbunjujuć za one koji ne rade u istoj kompaniji ili istoj grani industrije.

Kada organizujemo svoje misli i ne trudimo se da pokrijemo sve aspekte neke teme, činimo da oni koji nas slušaju budu na istoj talasnoj dužini sa nama, jer ljudi vole red i jasnoću.

Svi poslovni ljudi moraju da budu sposobni da jasno, precizno i ubedljivo izraze svoje mišljenje, posebno u nepripremljenim ili neočekivanim situacijama. Te situacije zahtevaju hrabrost, samopouzdanje, sposobnost da brzo organizujemo misli, kao i sposobnost da ih izrazimo na jedan koherentni i ubedljivi način.

Kako komunikacija funkcioniše:

Komunikacija nije jednosmerna ulica. Tu se ne radi samo o osobi koja komunicira i prenosi poruku drugoj strani. Da bi ista bila efikasna, ona mora biti dvosmerni auto-put sa neprekidnom razmenom povratnih informacija. Onaj koji poruku šalje mora da traži i primi povratnu informaciju od onoga ko poruku prima. Osoba koja komunicira mora uvek biti ubeđena da ono što je poslato, mora biti shvaćeno i prihvaćeno od strane primaoca. Da bi se to postiglo, osoba koja šalje informaciju mora da postavlja pitanja, uočava sve što može biti uočeno. Ukoliko dođe do lošeg razumevanja, da ga ispravi i uveri se da su i korekcije, takođe, dobro shvaćene. Dotična osoba mora da traži prihvatanje komunikacije od strane onoga ko poruku prima što predstavlja iskrenu nameru da se postigne ono što se želi.

Ako se pridržavate ovih osnova dobre komunikacije, ne samo da će vaše poruke spremnije dopreti do drugih, već će se i posao obaviti sa manje grešaka i na vreme. Vaši ljudi će biti efikasniji i srećniji, a vi ćete moći da obavite svoj posao menadžera uz mnogo manje problema i više zadovoljstva.

Šta ćete naučiti iz knjige Kako komunikcaijom do uspeha:

Iz ove knjige ćete naučiti neke strategije za poboljšanje svoje usmene i pisane komunikacije. Strategije osnovnih koraka u vašem nastojanju da budete uspešniji na random mestu i u svakom drugom aspektu vašeg života. Naučićete kako da usavršite veštine svoje usmene komunikacije od svakodnevnih iskustava u razgovorima sa samo jednom osobom – umetnosti komunikacije – do držanja javnih govora široj publici ili prezentovanja izveštaja članovima grupe ili komisije.

Naučićete kao da zaista čujete šta je to što vam druga osoba govori i potpuno razumete poruku. Saznaćete kako vaš govor tela može pojačati ili umanjiti intenzitet vaše poruke i kako da interpretirate govor tela vaših slušalaca.

Naučićete kako da učinite vašu pisanu komunikaciju. Bez obzira da li su u pitanju pisma, interne, e-mail ili sms poruke – jasnom, konciznom i potpunom što će je učiniti prijemčivijom za čitaoca.

Kako izvući maksimum iz ove knjige:

Da bi izvukli maksimum iz ove knjige, prvo je pročitajte da bi usvojili čitav koncept davanja i dobijanja ideja i informacija. Tada iznova pročitajte svako poglavlje i počnite da primenjujete savete na koje nailazite da biste postigli najbolje u svakoj pređenoj oblasti. To će vam biti odlična osnova na putu da postanete dobar komunikator. To je ogroman korak na putu ka uspehu. – Dr Artur R. Pel. Izdavač

Iz sadržaja knjige Kako komunikacijom do uspeha:

Predgovor
Poglavlje 1 – Kako da prenesete svoje ideje drugima
Poglavlje 2 – Umetnost dobre konverzacije
Poglavlje 3 – Slušajte! Stvarno slušajte!
Poglavlje 4 – Kako da samouvereno i ubedljivo govorite u javnosti
Poglavlje 5 – Kako da održite odličnu prezentaciju grupi slušalaca
Poglavlje 6 – Kako da iz sukoba izvučete ono najbolje
Poglavlje 7 – Kako da sastanke učinite sadržajnijim
Poglavlje 8 – Stavite sve na papir
Dodatak A – O Dejlu Karnegiju
Dodatak B – Principi Dejla Karnegija

Citat Dejla Karnegija iz knjige Kako komunikacijom do uspeha:

“Postoje četiri načina i to samo četiri načina pomoću kojih imamo kontakt sa svetom. Na osnovu ta četiri kontakta procenjuju nas i klasifikuju: na osnovu onoga šta radimo, onoga kako izgledamo, onoga šta govorimo i načina kako to govorimo.“ – Dejl Karnegi